nedeľa 3. augusta 2008

Vodičáky

Tak už máme konečne obaja vodičáky! Ja som môj získal v pondelok a Evka spravila skúšky včera. Takže aj s naším novým starým autíčkom začíname pomaly ale isto znižovať bezpečnosť na cestách.

Informácie o získavaní vodičáku pre Slovákov v New Jersey:
  • treba ísť na MVC najbližšie pri vás a vypýtať si (zadarmo) knižku o pravidlách. Je to asi lepšie ako to "tlačiť v robote" - ušetríte lesy, využijete verejnú službu a knižka je veľmi fajn spracovaná.
  • prečítať knižku aspoň raz v úplnom kľude.
  • prípadne si zaplatiť (do 20 dolárov) tento online testing tool - vďaka tomu som si spravil vodičák ja - je to fajn simulácia reálneho testu
  • keď sa cítite pripravení, šup ho opäť na MVC, vystáť si nejaké tie rady, splniť 6 bodový identifikačný systém a spraviť test.
  • aby ste sa vyhli cestnému testu, musíte priniesť medzinárodný vodičský preukaz, alebo si dať preložiť slovenskú EU kartičku nejakým dôveryhodným prekladateľom. Mne to za 25 dolárov preložila Brooklynská služba GES.
  • ideálne je všetko vybaviť v jeden deň no a potom si už len užívať vaše nablýskané nové ID!

Žiadne komentáre: